miércoles, 28 de diciembre de 2016



NIRE AURKEZPENA

Kaixo lagunak!

 Idatzi honen bitartez zuengana zuzentzen naiz, niri buruzko datu batzuk ezagutu ditzazuen. 
Ni Iker naiz, eta 9 urte ditut. Errenteriko Agustinetan bizi naiz nere guraso eta nere anaiarekin. 

Zaletasun asko ditut,bidaiatzea, lagunekin jolastea,nere anaiekin jolastea gustatzen zait. Futbolera jolastera ere gustatzen zait. Nere anaiak 4 urte ditu, eta  eskolara joatera gustatzen zaigu . 
Koldo Mitxelena Markola da nire eskola. Eskolan laguntza  behar dut eta 3 pertsonek laguntzen didate. 5. mailan nago eta gauz asko egiteten ditugu Adibidez Matematika,Natura zientziak eta euskara. 

Nire eskolako gauz gustokoena Gimnasia da.

Aurten bloga egingo dugu eta guk egindako lanak ikusteko aukera aprobetxatu eta sartu ikusteko.

AGUR ETA LAISTER ARTE!


                                                                     EGILEA: IKER

No hay comentarios:

Publicar un comentario