miércoles, 28 de diciembre de 2016

NIRE AURKEZPENA

Kaixo! 
Ongi etorri denoi!

Urte honetan nire gelako lagunek eta nik bloga egingo dugu. Espero dut gustukoa izatea eta zuek sartzea egindako lanak ikustera.

Ni Gorka dut izena,10 urte ditut. Fanderian bizi naiz nire aita,  ama eta nire arrebarekin, Maria izenekoa, baino ez da bere aurkezpena nirea baizik.

Niri asko gustatzen zait lagunekin gelditzea, kirolak praktikatzea adibidez igeri egitea, saski baloian aritzea … Eta gehien gustatzen zaidana Donostiko zentrora joatea.

Orain nolakoa naizen badakizue, baino!! Ez ahaztu nire lagunen aurkezpenak ikuzteaz.

Animatu eta sartu gu ezagutzera.

                                                  
 Agur!


                                                   EGILEA: GORKA

No hay comentarios:

Publicar un comentario